Friday, May 16, 2008

KEM BESTARI SOLAT


Pada 9 dan 10 Mei 2008, SK Sri Gaya telah menjalankan program KEM SOLAT FASA 2 yang melibat pelajar dari tahun 1 hingga tahun 4. Kehadiran pelajar pada hari pertama kem ialah seramai 407 orang. Sementara pada hari kedua melibatkan kedatangan pelajar seramai 410 orang. Terima kasih diucapkan kepada fisilitator yang terdiri daripada hampir semua guru-guru di SK Sri Gaya. Komitemen dan penglibatan mereka amat-amat dihargai dan diucapkan berbanyak terima kasih.


Begitu juga sumbangan yang telah diberikan oleh ibubapa keada murid-murid yang terlibat. Jasa yang dihulurkan semoga mendapat pembalasan dr Allah Taala jua akhirnya. Perjalanan program ini berakhir dengan jayanya.


Bagi pihak AJK yang menguruskan kem ini, mengucapkan berbanyak terima kasih kepada semua yang terlibat terutama pengurusan sekolah yang komited untuk menjayakan kem ini dan ibubapa yang banyak memberikan sumbangan untuk melancarkan lagi pelaksanaan kem ini. Moga generasi yang akan dilahirkan ini adalah generasi yang terdidik akhlaknya dengan ibadah yang wajib seperti solat. Sekin terima kasih

0 comments: